shopping i Göteborrrrrg

Vaknade vid 7 och det första jag gjorde var att öppna en burk cola och ta en kopp kaffe. Mmh, det bästa som finns! Har sovit fyra timmar sammanlagt inatt men känner mig hur pigg som helst. Kan bero på det fina vädret som gör att man blir lite piggare. I vintras kvittade det hur jäkla länge man sov, när man tittade ut genom fönstret och såg det gråa tråkiga vädret ville man bara lägga sig igen och vakna upp i juni typ..

Menmen, ska visa vad jag köpte i Göteborg (dåliga mobilbilder, har ingen sladd till min digitalkamera)



Godis! Detta + liite till som jag ätit upp blev 171 spänn.. billigt.


Jeansjacka - Cubus
(vissa prislappar är borta eftersom jag hunnit använda dem, så ni inte tror jag tagit bild på gamla kläder och säger att de är nya..)



Vit kjol - Gina tricot



Beige/brun lång skjorta - Gina tricot



Vit klänning - Gina tricot



leopardtröja - Gina tricot
ah nu ser den ju ut som en trasa på bilden, men det gör den alltså inte när man har på sig den..



Svart skinnkavaj - H&M


 
Svart body - Gina tricot

Köpte även en BH på H&M men den orkar jag inte ta kort på, en vanligt svart balconette.
Glömde ta bild på den svarta spetsklänningen från Gina, hittar den inte.. Hmm.

Köpte fyra par skor förra veckan med, här är två av dem.


Svarta kilklackskor - Skopunkten



Svarta klackskor (12cm) - Nelly. com

Nu ska jag inte köpa ett dugg mer!
Jimmie och jag ska åka utomlands i sommar med så vi måste försöka hålla i pengarna tills dess
Nu ska jag lägga mig och titta på min lilla prinsessa när hon sover.
Hon kan förövrigt nästan hålla i flaskan själv när hon äter (;
(Nej, jag ammar alltså inte längre. Det var inte min grej)


sötnöt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHA trasa.. :P Ofta :E Asfina grejjer du köpte.. och fyfan va Molly är sööööt!

2010-05-04 @ 14:37:14
Postat av: elin, herself.

sv Jenny: HAHA men det ser ut som det på bilden x) Thank you (: Haha jag vet (a)

2010-05-04 @ 16:41:14
Postat av: Elisa

OTROLIGT SÖT molly är, helt sjukt :D

2010-05-09 @ 00:00:38
Postat av: elin, herself

hihi :D

2010-05-09 @ 22:29:37
Postat av: Anonym

Är du och Jimmie tillsammans igen? :s

2010-05-10 @ 12:50:24
Postat av: elin, herself.

sv Anonym: ja tycker du det är konstigt eller?

2010-05-12 @ 23:47:47
Postat av: klara källehult

Är Molly ditt Barn ^^ :$

2010-05-21 @ 08:33:28
Postat av: elin, herself.

sv Klara: haha ja.. ?

2010-05-22 @ 23:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0