på väääg..

sitter i bilen på väg till smögen. just nu är vi i göteborg! fan vad man blev sugen på liseberg när man åkte förbi och såg balder, ååh.. Hur som helst, marknaden var rätt trevlig. Dock lite jobbigt att ta sig fram med barnvagn men de som inte flyttade på sig när man sa åt dem körde jag på i hälarna! rätt åt dem, man behöver ju inte stanna mitt i vägen och prata när folk försöker ta sig fram. Sen var vädret lite lustigt, först sol sen regn, sen sol sen regn igen... Men hittade ett riktigt kap! En fin vit klänning (nästan en likadan som jag köpte i göteborg på gina) för bara 75 :- på JC. Sen ett par jeansshorts på H&M. nu får jag inte köpa mer...hämtade ut mitt paket med. skorna var jättefina men väskan som jag ville ha mest var MYCKET större i verkligheten än på bilden så den åker nog tillbaka tyvärr..
nu ska jag nog ta och äta min macka, byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0