jönköpings marknad

Godmorgon allihopa! Sovit gott? Det har jag. I alla fall de 5 tiimmar jag sov.. Jag, Jimmie och Mattias tittade på skräckis igår, "The human centiped". Det vi hann se (1-2 timmar) var bra men sen helt plötsligt tog den slut, då skulle vi sätta in en till skiva, men den hade inte vi.. Mattias hade fixat filmen av en kompis men han hade tydligen glömt att ge båda skivor så vi fick bara se halva haha... just när det började bli som allra mest spännande! Aja, får se resten någon annan gång, för nu har Mattias åkt iväg till Båstad för att jobba och kommer inte hem på jättelänge.

Hur som helst, duschade och sådär nyss så ska göra mig iordning alldelles strax. Jag och Mollybolly ska ner till stan och gå på Jönköpings marknad med Ronja och några till. Senare ikväll åker vi till västkusten över helgen, och då ska min mor vara barnvakt. Hon har inte träffat Molly så mycket nu när jag för det mesta varit hos Jimmie så hon tycker det ska bli mysigt att få ha henne för sig själv lite.

Hoppas mina saker från Nelly.com har kommit idag.. det har gått tre dagar nu och jag börjar bli otålig haha! Vill ha mina skor.. Så typiskt. Beställde grejer i tisdags, sen var jag inne och kikade igår och då har de kommit med en masssaaaa nya skor! Jag skulle ha väntat :( orkar inte beställa en gång till nu...

Men så är det! Nu ska jag fixa och dona så jag kommer iväg sen. Hur fint väder som helst ute, wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0