Bella & Tyra show


Kissie gäst hos Bella & Tyra show
Alltså.. Jag blev både road och irriterad. På båda parterna! För det första har både Bella och Tyra sagt "Vi kommer inte kasta någon skit på Kissie ifall hon kommer hit, absolut inte!" Men ändå är det det absolut första de gör när hon satt sig. "Varför kallar du Bella för gris? Varför hatar du Tyra? Varför är du så elak?!" Okej jag skulle också velat ha svar på de frågorna, men det kan man väl ta efteråt? Två mot en tyckte jag var liite oprofisionellt och respektlöst. Samtidigt undrade jag vad fan Kissie höll på med, hur är hon funtad? Sitter och käftar emot som en 10-åring och står inte för det hon sagt eller skrivit. Jag tyckte hon var riktigt pinsam, riktigt riktigt pinsam. Att en 19-åring betér sig på det sättet.. Hennes provocerade är en sak, men att sitta och käfta, vara kaxig och himla med ögonen när någon ställer en fråga är bara respektlöst och provocerande på ett tråkigt sätt. Så att man vill dra av löshåret och sticka håll i brösten och läpparna på henne och sen kasta ut henne från studion. Det hade varit bra teve.. Men jaja, dissar alla tre, väldigt oprofisionellt av dem! 





Outfit!




Jumpsuit/byxdress - h&m
skor - vita sneakers (typ converse)
jeansjacka - cubus
armband - Vila och ullared
halsband med stjärna - ullared


words can't bring me down!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0