ååh vad jag fryseeer!!!!!

nu ligger jag i båten med ett varmt täcke och värmefläkt äntligen.. burrrr trodde jag skulle frysa ihjäl när vi åkte i Andreas lilla motorbåt, satt med röva i en vattenpöl gjorde jag, shaize vad blöt och kall jag blev.. Men nu har Jimmie och några till åkt iväg med båt och ska köpa kebab, så han skulle servera mig en varm kebab i pitabröd sen, yummie. Har varit en skön dag i alla fall. Vaknade vid 11 ungefär och såg att solen sken in. Synd att det blåser så mycket annars hade jag lagt mig och solat. Men det var för kallt för det idag.. Sen började vi titta på esc men vi åkte iväg jag och jimmie med andreas strax efter det börjat så jag har ingen aning om vilket land som vann eller hur låten var men det skiter jag i. Hela tävlingen är ett jävla skämt ju. Man vet inte om man ska skratta eller gråta när man hör alla soplåtar.

Var ute och kikade i smögens butiker tidigare idag. De sålde ut massa billigt smink! 20 kr styck, så köpte foundation, puder och läppglans, får se om det är något att ha. Är det inte det så skitsamma, 20 kr liksom.. Köpte dessutom två fina ringar, äääälsar ringar!

men nu ska jag kura ihop mig och vila tills de kommer med maten. Har bara ätit två korvar och ett par knäckebröd innan idag och det var flera flera timmar sen så ni kan ju gissa om jag är hungrig!!!!

hoppas ni haft en mysig/rolig/festlig lördag vad ni än har gjort, för det har jag haft! godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0