sommartider hejhej, sommartider!

Det blev yttligare en heldag i solen, ååh vad härligt! Så sant som det är sagt; Solen är bloggens största fiende! Har suttit ute och löst korsord, pratat, spelat kubb och lekt med Molly. Jag vill ha sommar året runt. Tack Gud för att mitt ansikte börjat vänja sig vid solen, har inte bränt mig ett dugg i ansiktet.. bara armarna. Imorgon blir det Smögen och Molly ska till mormor och busa. Hoppas det är fint väder där, please.

Nu grönskar det i dalens famn
nu doftar äng och lid
kom med, kom med på vandringsfärd
I vårens glada tid
Var dag är som en gyllene skål
till bredden fylld med vin
Så drick min vän, drick sol och doft
ty dagen den är din


ååh vackra solsken!






Spelade kubb med Marcus, det stod två lika men vi orkade inte mer. Håll på att svimma i solen så pinnarna flög lite överallt. Men vi får väl ta en vinnarmatch någon annan dag!


Min pärla




Gud vad läckert..

Irriterande flugfan som surrar omkring här inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0