shoppingen

Hittade många fina saker till både Molly och mig idag på a6!
Mollys grejer


Söta skor ifrån h&m
baddräkt från kappahl


Söt jeansklänning från lindex


Vit klänning ifrån kappahl


Blommig tunika med volang från lindex


Vit tunika och gråa tights från kappahl


sen fick sötan en barnstol, stödkudde och bricka till den. Sen köpte jag lite plastskedar, muggar, och hakklappar till henne när vi var på ikea.


Till moi





Ett par bronsfärgade balerina med nitar
ett par svarta sandaler med låg klack
ett par vita platta sandaler med nitar

från skopunkten


ljusa jeansleggings, Bikbok


Marinblå klänning (skitfin i verkligheten), bikbok


blå/vit kjol, h&m


vit spetskjol, bikbok


Stor svart rosett och två små rosett i leopardmönster, h&m

Imorgon måste jag åka in till stan och köpa nytt löshår, sen ska jag , Jimmie och Mollan antagligen åka till axamo och sola o bada. Det gjorde vi i förrgår också, men Molly skrek så fort hon doppade tån i vattnet haha.


Och fyfaaaan vad TRÖTT jag är på FLUGJÄVLARNA som surrar från ena örat till det andra heeela tiden! Man kan knappt ha ytterdörren öppen i fem minuter innan en hel svärm har kommit in. Sen hittar de små jävlarna sig ner till vårat sovrum, härligt att vakna mitt i natten av att flugor  sitter i örat på en. Usch, utrota alla äckliga småkryp som flugor, mygg och fästingar! De förstör hela sommaren. Blää..

Nu ska jag ta med mig min ostbåge/popcornskål och korsordstidning och sätta mig i lugn och ro någonstans.
Korsord är bra för mina nerver, jag blir lugn och avslappnad när jag får sitta för mig själv och låta hjärnan klura.

Godnatt.

ps: på torsdag ska jag till tandläkaren och laga ett hål, kan någon
snälla gå dit i mitt ställe? är livrädd för tandläkaren... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0