hallooooj!


nu har jag uppdaterat dåligt igen, jag vet men mitt internet tog slut igår. Så ringde pappa så han fyllde på det åt mig. Har ju sånt 3kontant som man fyller på var 30e dag.
Hur som haver, igårnatt satt jag och skrev inbjudningslista till dopet och idag har jag skickat iväg inbjudningar via sms och facebook. Ska skicka iväg inbjudningskort till de andra imorgon tror jag. Det blir nog rätt många.
Här kommer i alla fall lite bilder ifrån helgen i Smögen.


Det var jätte många fina skepp i Smögen i fredags. Detta kommer ifrån Göteborg och man känner igen det för att de har 3 lika höga master.

Vi spelade minigolf på en jättefin camping, solvik. Och det ser ut som att jag har värsta fläskmagen, men det har jag inte, det blåste som fan där och den tröjan var rätt tunn :) bara så ni vet!

hittade denna superdupersmarta saken i tältet jag brukar nämna. Hur bra som helst! kolsyran stannar kvar och tappar du ut den eller om den välter så rinner ingenting ut. Man kan ju ha den i väskan också. 20 kr, är ni i smögen rekomenderar jag att ni köper den ;)

Flaskpost skickade jag också! Slängde ner den från smögenbron påväg hem. kanske någon italienare som hittar den haha ;)

köpte en gåstol på loppisen till Molly. 75 kronor, perfekt! Hon är så rolig. Hon satt i den i köket och jag försökte få henne att gå mot mig. Gick inge vidare.. Men hon blir helt galen när man håller en tidning framför henne, hon försöker ta tag i den, händerna bara skakar och ögonen blir stora som jordglober. Så jag höll den framför henne och började gå bakåt, då följde hon efter haha. Så söt är hon!

Jimmi har blivit solbränd.. och gulhårigt. höhöhö ;)



Gårdagens outfit.



Linne från only
Kjol från h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0