eldslukare och princessbåtar

funderar på att lägga ner denna bloggen och börja om på nytt istället. Känns som att det är lika bra.. Börja om på ny kula. Älskar att blogga och främst av allt gillar jag alla goa kommentarer man får då och då. De gör att min blogglust håller i sig. Men när man får så tråkiga och onödiga kommentarer som jag fått på sistone så känner man bara ilska och istället för att skriva ett kul inlägg så blir det bara ett pissigt inlägg med mycket svordomar.
Men ju mer ni kommenterar, desto mer uppdaterar jag. Det är precis som med kändisar, vad vore de utan alla sina fans huh? You've got to help me out here, folks. Måste minska på sovrdomarna med, förlåt..

Men sluta tjöta om uppdateringen!

Bara för att jag ändå ligger här och bara glor kan jag ju skriva en liten samanfattning av dagarna ni inte fått ta del av här. Har somsagt varit i smögen. Där såg jag allt från en 95 fot lång princess-båt till en eldslukare. Träffade även en kompis från jönköping i automatkön klockan 3 på morgonen. I automatkön dagen innan såg jag även Peter Magnusson (Hey Babberiba!) som var mycket kortare än jag trott och alldelles för skäggig, usch..
Hög musik hela dagarna, glada Andreas (som ska vara med i "sjöräddningen" på kanal 5 till .. höst tror jag?) med sin moppe, gummibåtturer till systemet, torskfångst på fyra kilo, lax och kräftätande tills man storknar (finns inget bättre), smakat på krabba (euw)... eh, ja mycket mer men är för trött för att tänka.

Igår fick jag en stor glasbit rätt in i foten tack vare att jag är så himla klantig. Tro mig, klantigare får man leta länga efter.. Pappa kom igår med, så idag har vi spelat minigolf och fikat.

i lördags satt jag, angelica, ronja och hanna och grillade i stadsparken och myste med gitarr och "våghals 2" där jag ringde till taxi jönköping för att fråga om de sett min morfar som jag glömt i taxin dagen innan. När de svarade att de inte visste någon om det sa jag att det inte gjorde något eftersom att han ändå var så gammal.

Har inga bilder, kommer alltid på efteråt att jag kanske skulle tagit en bild vid ett tillfälle. Men då är det försent.. Sen är det skiiiitsurt att ta bilder med en sketen mobilkamera. Måste inskaffa en ny digitalkamera.. då blir det hela mycket roligare.


But remember.. uppdaterar bättre när jag får många och roliga kommentarer! Finns inget som gör mig så glad och sprallig som när jag får en komplimang om att jag är bra på något eller att någon tycker om mig.

Kommentarer
Postat av: MILF

Jag tycker om dej!!!<3

2010-07-28 @ 01:53:49
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: hej

Jag tycker du är hur cool som helst, go girl!!!

2010-07-28 @ 09:24:23
Postat av: elin, herself.

oj, tack så mycket.

2010-07-28 @ 11:14:45
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: helena

Hej!

Alltid kul att läsa på din blogg!

kram

Helena

2010-07-29 @ 14:57:07
URL: http://bjorkbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0