baby, this will never end

Jag kan inte låta bliii! Ibland hatar jag mig själv. Jag kommer bli en sådan som står där i en klädbutik och hyperventilerar för att expediten har klippt av mina kreditkort då jag har för höga skulder! Nedå.. usch hemska tanke. Men jag är sådan, går jag in i en butik så är det som att kläderna ropar "ta med mig heeem!!" och jag kan ju inte låta de stackars plaggen hänga där och gråta så då känner jag att jag måste vara snäll och göra dem en tjänst.. hehe. Igår hittade jag några sötnosar som fick följa med. Ur & penn hade ju rea (nähe?!) så jag köpte 5 par örhängen, 100 spänn. Me like. Även ett par jeans, jeansleggings, en kjol, en lång overzise rosa tisha, en sketafin plånbok med nitar och en väska från ginatricot med paljetter som såg ut som en dataväska så det är vad jag tänker använda den till!
Inte nog med det.. var nere nyss och hämtade ut paket, hehe. Från Nelly. En skjorta, två klänningar och en väska! Så nu måste jag spara på utgifterna tills på söndag! För då ska jag och Jimmie skrika och tjoa på liseberg. Jihoo, min favoritdag på hela året, man blir som ett barn så fort man tar ett steg in på nöjesparken.

Tyvärr kan jag inte visa några bilder idag eftersom att jag inte har någon sladd till mobilen här, apa.. 

Aja, kul inlägg. Nu ska jag duscha osv och sedan ta på mig mina shorts jag gjorde igår. Av ett par gamla jeans och nitar! Skitfina blev dem. Ska visa någon dag.

Kommentarer
Postat av: jojjiz

Ääälskar din blogg! Keep up the good work :D

2010-07-28 @ 23:48:16
Postat av: elin, herself.

åh tack så mycket! Ni anar inte hur glad jag blir

2010-07-29 @ 00:43:37
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0