Unidentified Walking Object..

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Fast orkar egentligen inte sova, eftersom att det tar 100 år för mig att somna då jag bara ligger och snorar och nyser.. Men jag har känt mig lite bättre idag så förhoppningsvis blir det lättare att sova. Eftersom att man måste sova med munnen öppen när man är sjuk så vaknar jag alltid med jätte torr mun och spruckna läppar, samt torkat saliv på kinden. Haha, gud vad mysigt va!? Menmen, det går över när jag gifter mig (;

Förresten, läste Natacha Peyre's blogg. HAHAHA, Hon hade skrivit årets blogg, årets svin osv.
Så hade hon även skrivit: Årets UWO, (Unidentified Walking object) = Kissie. Haha, ja kanske ligger något i det.
Men hur som heeelst, Godnatt på er om ni inte redan sover!



Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Okej! Då kanske man borde kolla det!

2010-01-03 @ 10:16:44
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: marcus

haha glöm dina bekymmer ,det kommer nya imonr



har du fått från andra avenyn;)

2010-01-03 @ 14:06:57
URL: http://jonkopingsstoltheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0