Svar på tal, nolla!

Godkväll, sitter här som vanligt med ett glas is (och lite vatten i) haha. Det har snöat hela kvällen och jag blir bara deppigare och deppigare för varje gång jag tittar ut genom fönstret.. orkar inte med kyla och snö mer nu! Speciellt inte när man tvingas gå till skolan i pissvädret nästa vecka.. Aja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

Okej, nu ska vi se om jag förstått rätt:
Amir är gay - jag är gravid
Amir har fula opererade ankläppar - Jag skulle aldrig låta en spruta komma i närheten av mina läppar!
Amir kysser Kissies röv varje dag - Jag har äkta vänner så jag behöver inte kyssa någons röv
Amir photoshopar alla sina bilder (men är fortfarande lika ful..) - Jag har inte ens photoshop!

På vilket sätt härmar jag Amir? Oj förlåt, jag råkar ha en rosa/vit blogg - det har ju han också. Det MÅSTE ju betyda att han är min största idol och att jag avgudar honom och vill vara som honom! NOT
Så nej, din äckliga 08 (juste, kollade upp ditt ip-nummer), jag härmar inte Amir!


Kommentarer
Postat av: marcus the great;)

men what:O vilken nolla ,han vet fan inte ens vem du är haha! han kanske vill vara som amir hahahah! jävla töntar det finnss

2010-01-06 @ 21:17:33
URL: http://jonkopingsstoltheter.blogg.se/
Postat av: FEBB

skit i den, han/hon vill bara att du ska ta illa upp ;p



oj såg inte sorry :O mamma/kompis tar !<3 eller jsälvutlösare hemma(inomhus)

2010-01-06 @ 21:29:22
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: elin, bitches.

sv Febb: Haha jo jag vet, men så lättsårad är jag inte ;) Okej, då vet jag tack :D



sv Marcus: Haha nej jag menar det.. ja precis, eller kanske sätta på honom eller nåt, problem har han iaf (;

2010-01-06 @ 21:49:36
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0