Shopping

Min dator är lite snäll mot mig nu, kanske till och med låter mig skriva klart inlägget (;

Var på stan idag med Ronja, blev ingen bio ikväll utan vi skulle ta det någon annan dag istället!
Hittade i alla fall lite grejer på stan


Bara 199 kr på Afroshop. Clip-on.


Pärlörhängen, långt halsband och ett set armband - Ur&penn


Svart spetströja, Gina tricot.
Har en vit också men den köpte jag innan mina 15 kg rasade på min kropp...

Man måste ju unna sig lite såhär i Januarikylan! Är helt förvånad över att jag har mina julklappspengar kvar, och även en slant från studiebidraget över haha. De brukar oftast försvinna ganska snabbt i vanliga fall..



Sen måste jag bara skriva en grej jag läste i SOLO, hahahaha. Jag har aldrig skrattat så mycket för mig själv som jag gjorde när jag läste vad Calle Schulman skrev om kläder som vi tjejer älskar men som killar tycker är skitfula.
Inte alls otippat så dissade han Uggsen. Han skrev såhär
"Det finns liksom inte så mycket mer att säga än att de är svinfula. Jag tar det igen. Svin. Fula. Ser ut som ni kört ned fötterna i en skogaholmslimpa. [...]"

HAHAHA, och det ännu roligare är ju att det faktiskt stämmer. Det ser ju ut så! Men gosh så sköna. Eller vad tycker ni? (;


Nu ska jag gå och lägga mig. TACK kära dator för denna tid!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0