Min dator är a pain in the ass..

Ååh, jag hatar min dator mer än jag hatar något mer i världen! Jag satt igår och skulle lägga in bilder ifrån min kamera på datorn, och såfort jag hade startat datorn så stängdes den av! Satte på den igen, efter 2 min så stängdes den av. 6 gånger försökte jag lägga in de här jävla bilderna och komma in på min blogg, men det gick inte. Den är totalförstörd nu, måste verkligen ha en ny.. Så är det så att jag inte uppdaterar på ett tag så beror det tyvärr på min dator..

Hur som helst, igår kom mina (världens bästa) kompisar hem till mig och överraskade mig med tårta och presenter, haha så jävla sötaaa! De hade planerat en liten "babyshower" till mig och min bebis, hihi. Jag/vi/bebisen fick en jättestoor gossig nalle, en liten kossa (ett gosedjur alltså), en vit body som det stod "liten" på, en röd/vit mössa, en doppresent typ (svårt att förklara, ska visa bilder sen) samt en disktrasa och bakmått haha ;) Sen fick jag ett litet brev av Elisa där det stod att hon kommer att vara en trogen barnvakt, haha (: Det var en fin text i brevet också men kommer inte ihåg hela, och kan inte kolla för jag sitter i skolan nu.

Men nu snart slutar Ronja sin lektion som jag sitter med på, och då ska vi in till stan och kika lite. Måste köpa en present till min mor som fyller år idag, GRATTIS! :D Sen ikväll ska jag och Ronja på bio, instängd 2 ;)

Somsagt, uppdaterar jag dåligt så vet ni varför :(
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0