Ledig vaarje fredag nu

Hello. Fattar inte hur jag kan vara såhär trött, har liksom legat hemma sen i onsdags och idag var jag ledig. men jag passade i alla fall på att springa upp till a6 med mamma runt 12, då är det som minst folk där uppe. Hittade dock inte så mycket. När jag kom hem gjorde jag en toast sen gick jag och la mig. Det var i alla fall skönt att komma ut genom dörren, och nackspärren har nästan helt gått över!


Moi today
Spetströja, ginatricot
skärp, ginatricot
lacktights, ginatricot
Hm, det vart mycket gina på samma gång!



Hårfärg , H&M
Diadem, H&M
Ring, ur&penn



Vad ska man hitta på ikväll, någon bra film och lite godis antar jag!
Måste även städa mitt rum.. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0