2007-2009!

Tänkte lägga upp lite gamla bilder, bara för skojs skull!



Jag bjuder på dessa superfina bilder på mig, haha.
Två sommrar sen, vätterstranden.



Lilla Ronja och jag, samma år!


Skolavslutningen 08


I göteborg med klassen. Jag är expert på att göra konstiga miner, hehe.


Jag övertalade mamma att få färga mitt hår svart,
hon gillade inte idén först..





På vandring i skogen med skolan, eller vi tog en annan väg än resten av
klassen för vi var så hungriga så vi försökte tända en eld med lite
pinnar, mitt hårspray och en tändare! haha



Hahaha, tuffingarna. Den gråa tröjan jag hade på mig där ÄLSKADE jag
för den var så skön, men samma kväll försvann både den, min skinnjacka
och min väska. Fick dock tillbaka väskan sen men det var inte så mycket
kvar i den, hehe..



Finfina bilder huh?


Ronjas födelsedag för två år sen, tequilarace!
Bilden ovan är också därifrån, vet inte varför jag bytte om på den?



Superbra bild ifrån nyår förra året (snacka om hemsk
hårfärg där, haha)



Ronja, jag och Jennie!


Min älskade piercing!
Har ett jätte "vackert" märke efter den nu..





Usch vad mager man var..




Kareoke hos några jag försöker förtränga!


HAHA bara för att jag ser FÖRJÄÄÄVLIG ut på denna bilden (konstigt..) så var
jag tvungen att lägga upp den. Det var midsommar på Öland, sakna!





Första dagen på öland, den natten fick vi sova i bilen vid en annan
camping och Jimmie var AAAASTJURIG hela den kvällen och natten!
(jag ser kanske inte heller så glad ut, haha)





inga kommentarer..


Hade glömt att ta ut en öl ifrån min väskan sen helgen, så slängde
jag väskan på bänken i skolan så ölen gick sönder och jag fick moppa
golvet! Folk fick sig ett gott skratt i alla fall, och min skolsköterska
trodde att jag hade alkoholproblem och ville ha ett samtal med mig..





Jag vill vara blond ju :( Men så jävla jobbigt att hålla på
och ta hand om, + att håret blir så slitet..





smileee!


*snyft*




Ronja och jag för två år sen!
I göteborg utanför Universeum



Mandy, jag och Ronja


Jag och Olivia på bänken
Markus (Jönköpings stoltheter) och Angelica som vinkar
eller något till kameran, haha? Nikolina och Jane i bakgrunden.



En kompis fyllde år och skulle ha maskerad, vi klädde ut oss till hembiträden.
Mamma sydde ett fint litet förkläde åt mig, haha.
Alloh, jag i mitten, och Ronja!




Har säkert hur många fler bilder som helst på min dator hemma, detta var bara bilder ifrån min och Ronjas bilddagböcker.


Kommentarer
Postat av: SoMessedUp

Va snygg du såg ut me "emo-stilen" eller "rock-stilen" eller vad man nu ska kalla den ^^ =D

2010-01-04 @ 15:41:58
URL: http://somessedup.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0