Hoppla hoppla

Oj, klockan är ju redan 4.. sorry att jag uppdaterar så sent! Har duschat och gjort mig i ordning för jag tänkte ta en liten tur till stan och kika, tills jag insåg vilken dag det var.. söndag! Trodde ju att det var måndag, haha :( Noll koll. Så jag får bli kvar här hemma och skriva lite extra i bloggen kanske, sen ska jag nog se gossip girl också. Hade helt glömt bort att pappa laddat hem det till mig på datorn!

 


Hade jag fått välja hade jag sett ut såhär idag! Åååh, jag önskar att jag vågade gå i sånna heels, så jävla snygga! Bara att jag blir 2 meter lång då (; Fast iof, ju längre desto snyggare. Hellre 2 meter än pygmée, ysch.
Nitar skare' vara i alla fall!

 

Men istället sitter jag i mjukisbyxor och en slapp tröja, inte särskillt snyggt haha.

Moi today:


Kommentarer
Postat av: L I N N

Sv: Tack:)

2010-01-03 @ 18:51:13
URL: http://vonrohland.blogg.se/
Postat av: Söstra

Söstra din går i såna klackar och har flera par så du kan nog oxå det... =)

2010-01-03 @ 23:02:33
Postat av: elin, bitches.

sv Söstra: jag KAN gå i klackar, är faktiskt jävligt bra på det haha (; Men jag är en liten fegis, inte så många utav mina vänner är så långa som jag är och då ser det konstigt ut om alla är 165-175 och sen är jag 195 haha.

2010-01-03 @ 23:11:41
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0