SM-GUUUULD!


VART VI ÄN KOMMER
FÅR VI ALLTID FRÅGAN
VILKA VI ÄR
OCH VI SVARAR
VI ÄR HV
OSLAGBARA HV
SVERIGES BÄSTA LAG
HV, HVBLÅ
HV, HVBLÅ
OM DOM INTE HÖR OSS
SÅ SJUNGER VI HÖGRE!

FYFAAAN VAD GÖTT!


Sorry att jag inte skrivit på ett tag nu, har varit hos Jimmie nästan hela veckan.
Men igår, fyfan vad kul det är att bo i Jönköping när HV vinner sm-guld! Hela stadjäveln vaknar till liv och vartenda människa (känns det som) är ute och firar!
Var ute med mina kompis och mamma passade Molly under tiden. Och OM jag blev glad när jag träffade världens bästa Lina, har saknat den tjejen! Till höst kommer jag tillbaka till skolan (och hotellinjen) och gör skolan osäker igen (;


Förresten, Molly har börjat skratta! Hon skiner upp som en sol när man ler mot henne eller petar henne på nästippen, hihi. aaaw..  Har försökt fånga det på bild men det går inte så bra :(
Ska fortsätta försöka så ni får se.

Men nu ska jag sova en stund, är svintrött..
godnatt eller nåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0