Godmorgon

Förlåt, nu har jag varit kass igen och inte skrivit.. Men nu har jag faktiskt en rätt bra anledning: Har haft 41 graders feber, världens huvudvärk och hosta. Var uppe på vårdcentralen igår och tog blodprov, svalgprov och någon annat prov (en slang som de körde rätt upp i näsan!) för att se ifall en influensa kan vara påväg till mig. Förhoppningsvis inte.. Usch jag är sällan sjuk, drabbas oftast bara av små förkylningar som försvinner efter 3 dagar ungefär. Men fyfaaaan, så dåligt som jag mådde igår har jag mått förut.. Men nu verkar febern ha gått över i alla fall. Dessvärre är det ju så en influensa börjar; hög feber som går över efter 3-4 dagar, sen kommer den.. Nej jag vägrar bli sjuk!
Molly har ju också varit lite sjuk, men hon mår bra nu. Bara lite snuvig. Och jag får inte amma henne nu, får jag tar en del mediciner, cocillana bland annat.

Nu har jag fått min mens förresten, FAN! Har varit så jäkla skönt att vara utan den skiten nu. Kände på mig att jag skulle få den snart, kände att jag fick min ägglossning i onsdags (intressant va?!)Är det någon mer som känner när ni har ägglossning? Alltså känner att det gör ont i ena sidan av buken i några minuter eller timmar? Läste att ungefär 1 av 5 kvinnor känner av det på ett eller annat sätt. Vad unik man är!

Aja, nu ska jag äta frukost och titta på min lilla prinsessa!
pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0