Det finaste vi gjort...

Denna väggdekorationen beställde jag på tradera, fick hem den igår så satte upp den nyss! Gulligt va?!





Såhär har ni aldrig sett mig! Ligger i värkar med ett hårt tag om lustgasmasken haha.



2 minuter gammal, hihi <3
(bilden är väl inte den bästa, men sen är ju inte min mamma någon mästerfotograf heller hehe)



Jimmie håller henne för första gången (:


Första dagen på BB. Visst ser det mysigt ut (;


Molly med sin pappa! (:



Lillen för någon timme sen, räcker ut tungan som vanligt (:



Tja, tänkte bara vara generös och visa lite privata bilder!
Nu ska jag och Molly åka till Jimmie som kommer och hämtar oss snart.
Glad påsk på er förresten!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej, jag hittade din blogg genom bloggtoppen.se... Molly är jätte söt, det måste jag säga, man kan ju inte låta bli att le när man ser henne!



Men, en sak som jag undrar... hur visste du inte att du var gravid? Går själv och funderar på om jag skulle kunna vara det, och om jag är det är jag över 20v... Men, hade du fortfarande "mensliknande" blödningar, eller?



Lycka till med Molly!

2010-04-02 @ 16:01:28
Postat av: Julie

Ha en fin påske.



Forresten har du lyst på flere lesere?

Jeg meldte meg på for ikke så lenge siden, og har allerede fått maange flere lesere enn før.

Bare gå innpå denne adressen: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=JulieBJA

Postat av: Mariam

Mycket bra köp. Tycker texten är übergullig!

2010-04-04 @ 10:49:22
Postat av: Anonym

blogga mera blogga mera blogga emra :D

2010-04-05 @ 22:35:10
Postat av: elin,herself.

sv Rebecca: Tack så jätte mycket!

Angående graviditeten, det var min mamma som tyckte att jag började gå upp mycket i vikt (och jag går ALDRIG upp i vikt) och att mina bröst blev större och mina humörsvängningar värre. Så jag åkte i "smyg" upp till sjukhuset och gjorde en gynundersökning, och då sa doktorn att jag var gravid i ca vecka 21. Så det var inte jag som märkte det, det var omgivningen. Mina kompisar sa till mig efter att jag berättat det att de tyckte jag hade gått upp i vikt och så men de vågade inte fråga :) Så jag tycker du ska göra ett test eller åka upp till gynekologen och titta.

2010-04-07 @ 15:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0