sorry guys

Sorry, har varit jävligt trött och seg idag och har därför inte orkat skriva i bloggen, eller överhuvudtaget göra någonting annat. Har bara varit och handlat med mamma sen har jag legat och tittat på teve tills nu. Så jag sitter här i mjukisbyxor och en t-shirt med bild på min mormor och morfar (gulligt va..?) haha. Måste sätta mig och plugga lite, jag vill bli klar med alla skolgrejer så fort som möjligt så jag slipper hålla på med det senare.

Imorgon ska jag servera på Elmia då, 2200 personer (!!!!) så jag och mamma var och köpte skor till det igår. Eller ja de är ju inte enbart till för att ha på mig när jag serverar men främst. Kan lägga upp bild på dem senare (:

Men NU, mina damer och herrar, ska jag plugga! Wihooo! Sen kan jag komma tillbaka och skriva något vettigt i denna faktiskt rätt onödiga blogg. Jag har alltid så mycket i tankarna men ibland är det svårt att skriva ner sina tankar. Men det lovar jag att göra senare när jag piggnat till och ätit middag.

bye sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0