Snart läggdags..

.. för min del i alla fall, fast det tar en evighet för mig att somna nu för tiden. Ligger och tänker så mycket på det här. Är så jävla glad och samtidigt orolig, för man ska ju egentligen göra en kontroll vecka 18 och se så att allt är okej, och jag är redan inne i vecka 22 och har inte gjort det än, har fått en tid hos mödravården på tisdag nästa vecka. Och jag är så nojig om allting! Tror alltid att det är något fel, tänk om jag får missfall, eller om bebisen inte mår bra - fatta hur jobbigt det är att behöva vänta en vecka tills man får reda på att allt är okej! en vecka känns som ett år! Men förhoppningsvis står allt helt rätt till.
Ska också få reda på om det är en flicka eller en pojke. Vissa vill ju att det ska bli en överraskning, men jag kan inte vänta fyra månader på en sån överraskning, vill veta nu! Men jag känner på något sätt på mig att det är en flicka (:

Oj, nu håller det här på att bli en riktig mammablogg.. inte riktigt meningen. Eller i och för sig skriver jag om mina tankar och åsikter i denna bloggen och just nu är detta det enda jag tänker på!

Men ska försöka rikta tankarna på något annat, vilket lär bli svårt (;
Nu ska jag kolla på Carolina Gynnings program "Dagens man" och sen ska jag försöka sova!
Godnatt på er (: ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer du göra med skolan? kommer du gå om ett år elle kommer du gå i skolan men lämna bebisen på skoltid?

2009-10-14 @ 22:32:55
Postat av: elin (:

Haha, jag kan inte lämna bebisen hemma och gå till skolan xD Men jag vill gärna fortsätta skolan så jag ska prata med mina lärare om allt det här och förhoppningsvis får jag gå ut tvåan men kanske ta trean senare. allt jag vet är att det kommer ordna sig, det gör det alltid (:

2009-10-15 @ 17:12:08
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0