Åker till pappa snart..

.. Tåget går halv 7 (: ska vara där tills fredag, sen åker jag och pappa hit för han ska hämta min lille Zigge :/ (kisekatten). Mamma tycker det är bäst att lämna bort honom för barnets skull när det kommer. 18 februari är der beräknat att han/hon ska komma! Lääängtar!
Gjorde ultraljud i onsdags och allt såg jättebra ut, fick se det lilla lilla hjärtat som kämpar på där inne (: Fick med mig en bild också, kan lägga in den på bloggen när jag kommer till pappa, för nu har jag tyvärr inte tid.

Tack förresten, till alla i skolan som är så glada över det här och som tar hand om mig haha ;D


Men nu ska jag packa det sista och sen ska jag åka till stationen!
Ha ett härligt lov, det ska jag ha! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp fler bilder på magen--- så gullit :)

2009-10-23 @ 17:49:04
Postat av: elin (:

sv: haha okej får göra det ^^

2009-10-23 @ 23:34:50
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg ut fler bilder på magen så gullit :D

2009-10-24 @ 01:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0