Sorry för dålig uppdatering, flickor och pojkar..

.. men har inte känt att jag har så mycket att skriva om, och somsagt så blir det bara trist att läsa om något totalt ointressant.

Någon frågade mig ifall jag dricker under min graviditet och svaret är:
Absolut INTE! Innan jag visste att jag var gravid hände det att jag drack på några fester, men det kan väl ingen anklaga mig för. Men när det började märkas och mamma trodde att jag var gravid så slutade jag dricka. Det skulle aldrig falla mig in att dricka nu, jag skulle aldrig förlåta mig själv ifall något hände under graviditeten eller om barnet tog skada av det. Usch, hemska tanke.. Så nej, det gör jag verkligen inte och jag klarar mig alldelles utmärkt! Samtidigt är det kanske lite trist att sitta helt nykter på fester när alla andra dricker vin och öl. Men så trist är det inte att jag skulle offra mitt barns hälsa för att vara full en kväll, herregud.

Kom på en sak, hur kul det kommer bli sen om några år när hon/han vill åka till djurparker, vattenland och tivolin osv för jag ÄLSKAR ju sånt! Tråkigt att man växer upp så snabbt och inte gör sånt längre .. Men det ser jag absolut fram emot! När jag var mindre och jag var hos pappa på somrarna i Karlskrona brukade vi alltid åka till ett ställe som heter Barnens Gård, där har de pooler med vattenrutshkanor, jättestora studsmattor och hoppborgar. De har även getter och hästar (kanske fanns mer djur, kommer inte ihåg) som man fick rida på! Jag tror att vi var där nästan varje dag (man kunde köpa säsongskort) då det inte regnade. Pappa tyckte kanske inte det var så roligt haha, men jag stormtrivdes där. Så dit lär vi åka många gånger när det blir aktuellt!


Nu ska jag äta pyttipanna hade jag tänkt, sen ska jag följa med mamma på något grejs om hur man kan tjäna extra pengar på att informera folk om företag på nätet..? Aja, men det blir inte fören runt 7.
Nu har jag i alla fall uppdaterat lite!

Kommentarer
Postat av: unique

Vilket datum är du beräknad till?

2009-11-11 @ 09:49:48
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: angelica

jag visste INTE att lilla elin tycker om djurparker, vattenland osv! allt detdär stavas fan ANGELICA!! när den lille kommit ut i den stoa världen ska angelica ta emd både den och elin till astrid lindgrens väld:D!!!!!<33

2009-11-11 @ 20:55:56
Postat av: elin, bitches.

unique: Det har jag skrivit i bloggen, men 18 feb (:

2009-11-12 @ 15:40:20
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: elin, bitches.

Angelica: Hahaha jaså inte!? Nu vet du ;) Ah det tycker jag att du ska, låter askalas! ;D <3

2009-11-12 @ 15:41:05
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: unique

Oh, ursäkta att jag inte läste igenom HELA bloggen innan jag frågade. My misstake..

2009-11-12 @ 18:38:23
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0