Ser så tråkigt ut ute...

Inga löv på träden, allt är grått och tråkigt.. så nu tycker jag att snön kan komma bara för att det ska bli ljust och fint ute - förövrigt hatar jag snö, det blir bara slask av det!

Såhär ser det ut utanför mitt fönster nu o såhär såg det ut för någon månad sen!



Igår var vi hemma hos Jennie - Jag, Ronja, Angelica, Jenny, Stina, Katarina, Isabella och Linnéa (tror inte jag glömt någon..?) och vi satt och pratade, lyssnade på musik och sånt där. Var jättelänge sen jag träffade vissa av tjejerna så det var sjukt kul att få träffa dem igår. Och Katarina, speciellt, blev helkär i min mage haha. Den fick inte vara ifred så mycket, alla vill känna - så sööta!  Alla är så glada för min skull och vissa säger "ååh jag vill också vara graviiid..." Hihi, ja er tid kommer nog också :)

På slutet av kvällen blev det lite tjaffs mellan några, vilket jag tyckte var rätt omoget faktiskt.. Menmen, Tack Jennie för att vi fick komma i alla fall! <3 Åkte hem vid 23.30 och tog ett stoort glas vatten och gick och la mig i min säng framför teven. Har börjat dricka jättemycket vatten, är inte så sugen på läsk eller juice (som jag var beroende av förut) längre, utan nu är det kallt vatten med mycket is i som gäller för det mesta!

Förövrigt så saknar jag min lille Zigge, han är så söööt :(
Titta på honom, världens sötaste kissemiss!





Jag kom och tänka på en sak.. Det finns faktiskt fördelar med att jag fick reda på min graviditet så sent. Sen jag fick reda på det har jag knappt kunnat bärga mig, sitter i stort sätt och räknar dagar och tänker på hur roligt det ska bli och hur mycket jag längtar! Det är nästan förödande att längta så mycket. Tänk då för de som får reda på sin graviditet i kanske andra månaden, hur lång tid de måste gå omkring och längta och vänta! Självklart är det ju värt det - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!



så länge jag lever
så länge jag finns kvar på denna jord
så länge mitt hjärta slår
vill jag leva
leva för dig

<3



Kommentarer
Postat av: Jennie

det är lugnt, det var roligt :)

men kanske inte roligt att det blev lite tjaffs.. men men sånt händer ju ^^ haha <3

2009-11-28 @ 16:03:58
Postat av: katta

jamen.. magen va ju så himla go <3

2009-12-03 @ 17:33:54
Postat av: elin, bitches.

sv Katta: haha nu är den ännu större ;)<3

2009-12-08 @ 10:54:05
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0