Då var det måndag igen..

.. och november och kallt och mörkt! Känns som om julafton inträffar nästa vecka eller något?

Men jaja, idag var jag på bio med Ronja och Angelica. Vi såg Flickan som lekte med elden, och den var skitbra! SKa definitivt se tredje filmen när den kommer senare i november! Angelica fyllde för övrigt år igår, tyvärr kunde jag inte komma på hennes fest eftersom att min syster och min kära far var här i helgen, inte ofta det händer. Min syster träffar jag så pass sällan så ville träffa henne nu (: Min syster spelar bowling och det gör hennes pojkvän Martin Blixt också (som vunnit vm i bowling ett par gånger!) och de tävlade i mix-sm i helgen och vann! Stort grattis till er (: Och ja, bowling runs trough the family typ. I stort sätt bara jag som inte följt trenden! Men någon måste väl välja en annan väg (:

Så det var trevligt att de kom, vi satt och spelade kort halva natten , jag är en sällskapsspelsgalning (långt ord?)! Älskar att spela spel, tyvärr gör inte mina föräldrar det lika mycket men de offrar sig för min skull (:
Förutom att spela spel och umgås så åkte jag och pappa upp en sväng till Jönköpings stolthet (ha-ha) á la A6. Som vanligt hur mycket folk som helst! Jag får alltid ont i ryggen av att gå där, jobbigt golv eller något! I alla fall så köpte pappa en jacka till sig och jag köpte en halsduk/stickad sjal (?), mössa, svart polotröja, svart stickad tröja samt ett par ugs eller hur det nu stavas. De där fula skorna som gör att man ser ut att ha världens big-fot fötter! Men sköna är de vill jag lova, specielt för mig då mina fötter sväller upp pga graviditeten så är det skönt att ha på sig rymliga mysiga skor.


big-foot ohyeah!

För övrigt, jag älskar att folk tittar på mig och min mage och viskar till varandra, kanske till och med skrattar eller släpper en löjlig kommentar, för då gör det bara att jag vill visa min stora mage ännu mer och vara stolt! Finns inget som skulle få mig skämmas över det här, hur många som en säger "slampa" eller skrattar och glor. De är bara avundsjuka för att de inte är hälften så starka som mig och många andra unga gravida tjejer/mammor! Så don't waste your time, you can't bring me down (;


har den växt? (:


Men nu ska jag snart gå och lägga mig och sakna min kisekatt som pappa tog med sig haha :( Godnatt!


aaw, visst är min gris söt när han sover? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0