Mysväder (:

Aha, jimmie och jag flög upp ur sängen imorse klockan 6 när Lill kom in och sa att det börja brinna i huset där jimmie bor.  Så vi slängde på oss kläderna och gick bort till bilen och åkte bort. Där stod 7 brandbilar och det låg slangar över hela gräsmattan. Det är ett fyrafamiljers hus , Jimmie bor längst ner, och har grannar över sig, sen är det två lägenheter till  jämte. Det var den längst ner, precis jämte jimmies som hade börjat brinna. Hela köket var förstört och vardagsrumme var kolsvart och det stod brända möbler utanför. Och lägenheten över hade också blivit förstörd, inte lika mkt men det går inte att bo där på ett tag .Så det var väldigt trist.. anyway, gick och la mig när vi kom tillbaka till Lill, efter att jag suttit lite vid datorn. Och nu sitter jag här :) får se vad som händer idag, jimmie åkte precis iväg med Björn, får se när dom kommer tillbaka. Ska väl sätta mig på altanen och njuta av det fina vädret, skithärliiiigt ! :*
pusssålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0