Blogg - tja varför inte?

Kanske inte så kul att läsa en blogg om ingenting, men har inte något att göra justnu och har tänkt länge på o skaffa en blogg så jag får skriva av mig lite, så nu äre gjort.

Jag sitter hos jimmies farmor, fast hon ligger och sover så jag och jimmie sitter vid varsin dator och spelar spel, maha.
Eller han sitter mest på blocket och kollar på en ny bil 24/7 eftersom att han sålt sin pärla (rishög) så nu måste han ha tag i en så fort som möjligt. O jag, som inte är ett dugg intresserad av att se alla tusen bilar han visar som ser likadana ut, får sitta och låtsas vara jääätte intresserad..

Jag och Jimmie har varit barnvakt åt jesper och hans kompis Fabian, lekte kurragömma och spelade diamanten.
Sen har vi varit på kyrkogården och lagt blommor på Jimmies farfars grav, jag, jimmie, Lill, Marie, Jesper och Björn, Carola och Lilly kom upp också. Sen vart det icamaxi, och efter det åkte vi till Lill igen och käkade jordgubbar som hon hade köpt, mummms!

Nästa vecka ska jag och Jimmie åka till göteborg fredag till måndag, ska bli jättemysigt. Ska bo på ett hotell som heter hotel apple som ligger typ 5 min med bil utanför göteborg. Kostade 500 kr natten för ett dubbelrum, och i priset ingår frukostbuffé, kvällsbuffé och tillgång till gym. Så det blir för mig att gå upp tidigt och gymma, jiho. Rummen verkade f ö jättefina, så jag ser framemot våra myskvällar på hotellrummet, grr ;)

Menmen, funderar på att gå ut och röka och sen gå o lägga mig, känner mig lite pömsig..
puss och kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0