you're so good to me, I know, but I can't change.


Sitter här och glor, tråkigt väder är det ute och jag är rastlös. Irriterad är jag också, utan någon speciell anledning. Mitt rum ser förjävligt ut, helt stökigt med massa kläder på golvet. Eller vad tycker ni?


                     haha och jag har bara varit hemma i tre dagar.. 


Funderar på att hoppa in i duschen snart också, eller kanske till och med ta ett bad? Det var längesen! Ska jag nog göra sen, skumbad.. ååh!

Ska bara ge min katt lite mat, han ser rätt hungrig ut ? (:


                           (Zigge) han ser inte alltid ut sånhär, haha




Aja, skriver när jag duschat och ätit något 
over and out! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0