Godagens..

..skulle egentligen jobbat idag men det blev inte så med tanke på att jag mått jätte illa hela morgonen så ringde och sjukanmälde mig. Nu mår jag bättre så ska ut senare och träffa ronja och jenny bl a. Får se vad vi hittar på. Åååh, jag vill jobba klart nu så jag får mina pengar! Kul att man får dem 14 dagar efter man skickat in rapporten. Måste nämligen köpa nya skor, mina favoritskor blev stulna på öland! Dem och min mobil, min mp3 och min väska. Även Jimmies skor och hans sprit blev stulet. Så jävla surt. Att det finns folk som åker till campingar och liknanade bara för att stjäla och förstöra för andra som åker dit för att ha kul. Skittråkigt verkligen. Man får verkligen ha stenhård koll på grejerna där. Men nu ska jag sminka mig och hitta något att ta på mig i denna värmen. over and out!

Kommentarer
Postat av: Randy

Usch vad jobbigt, krya på dig =)

2009-07-08 @ 17:51:34
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0