Ellen DeGeneres

Haha, jag fastnade framför Ellen DeGeneres show som går på 5:an, så har inte hunnit bada än.
Hon är så jävla skön, Ellen. Skitrolig och cool , föredrar hennes show , inte så allvarlig som alla amdra talkshows utan hennes har humor. Hade gärna suttit i de publiken förresten, de får alltid massa häftiga saker"
I detta avsnittet skulle hon försöka bli Paris Hiltons BFF haha. Satt och skrattade så jag grät, så jävla skön är hon.
Nu är det Zac Efron som sitter och tjatar, han orkar jag inte glo på så nu går jag och badar!
seeya.
Btw, denna brun-utan-sol krämen är jättebra. Det blir ett jämt resultat och huden riktigt glänser. Huden återfuktas också och blir slätare.  Det bästa är att man inte måste vänta 100 år på att det ska bli någon skilnad! Beställs från yves rocher. Kommer inte ihåg vad den kostade nu men kan jag lätt ta reda på.

Kommentarer
Postat av: Em

Tjaaa darling :) Hittade din blogg :P ;)

2009-07-18 @ 21:30:58
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0