Dåligt väder och ögoninflammation..

.. ja, visst låter det otroligt mysigt? Inte nog med det så mår jag illa också. Så blev inget jobb för mig idag heller, men imorn går jag oavsett om jag så har feber och alla möjliga sjukdomar, annars får jag jobba jätte mycket i helgen om jag ska ta igen alla dagar jag missat. Men nu ska jag inte deppa för det, funderar på att lägga mig i sängen, kolla på teve och käka ostbågar, det godaste som finns, yummie!
vill bara skriva att jag tycker Kissie kan slänga sig i väggen. Förstår inte att hon kan kläcka ur sig saker som att bara personer mellan 25-35 ska få skaffa barn och att hon skäms över att hon mobbade andra som yngre trots att hon fortfarande får bättre självförtroende genom att såra andra människor via sin blogg. Tro vad ni vill nu, att jag är avundsjuk på henne, men så är det verkligen inte. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser hennes blogg. Tycker att Blondinbella verkar vara en mycket starkare och mer äkta person (och att Kissie skriver så som hon gör om Blondinbella visar bara brist på självförtroende). Beundrar hennes modighet då hon la upp bild på sig själv och visade och skrev om sina acneproblem. Skulle Kissie någonsin göra något liknande? Nej jag tror inte det, ska hon ta en bild på sig själv måste hon ha på sig märkeskläder och accosearer samt alla sminkprodukter som får plats i hennes onaturliga lilla nuna. Så jag tror inte att hon är så pass självsäker som hon säger.
Hennes uttagning till "My New BFF" orkar jag inte ens skriva om, så patetiskt så jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Jaja, ville bara skriva av mig innan jag sprack. Nu ska jag hämta juice och lägga mig i sängen.
min säng är skönast ever btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0