*rubrik*

Idag vart jag hemma ifrån skolan, jag orkade inte gå till skolan för att städa köken! Speciellt inte när man har ont i ryggen och varken får sträcka på sig eller bära tunga saker. Sen känns det som om jag håller på att bli förkyld.. just my luck att bli det innan julafton men, men. Förhoppningsvis är det bara lite oundviklig snuva som försvinner snart.
Imorgon ska jag till tandregleringen och mvc. Trodde tandregleringen hade glömt bort mig.. Hade tandställning förut och när den togs bort satte de dit någon metallgrej bakom mina framtänder i underkäken och den har jag haft i typ.. 3 år? Men nu får jag väl ta bort den antar jag.
Mamma ville följa med mig till mvc imorgon och det får hon så gärna så. Hon var med vid första besöket men har inte kunnat följa med alla gånger eftersom hon jobbat, men imorgon skulle hon ta lite ledigt så hon får lyssna på sitt barnbarns lilla hjärta, hihi. Första gången vi lyssnade på hjärtat höll hon på att börja gråta, haha.



Onsdags
Trerätters lunch i skolan - Canapé med skagenröra, Kyckling med stekt potatis, fruktsallad med grädde och kakor.
Middag - Blodkorv med bacon och lingonsylt (jag måste få i mig så mycket järn som möjligt!)
Kvällsmat - kexchoklad och 4 klementiner.

Idag, Torsdag
Frukost - fyra skinkmackor och en risifrutti + 3 klementiner
Mellanmål - Två knäckebröd med skinka, en risifrutti och en kexchoklad.
Middag - Potatisgratäng med prinskorv och köttbullar.



Nu ska jag sätta mig och titta på teve med min mor, missade "vem vet mest?" idag haha :(
Ikväll är det ju Simpsons The Movie på 6an klockan 21.30, den får man ju inte missa ;)
Är ledig imorgon så jag har mycket tid på mig för att göra mig iordning till Jennies födelsedagsfest!
Seeyah


Kommentarer
Postat av: Jenny S

Hoppas allt är bra med dig och bebisen <3 Ses vi idag på Jennies fest eller? :)

2009-12-18 @ 12:43:48
Postat av: elin, bitches.

sv Jenny: Allt är jättebra tack (: Yes det gör vi! <3

2009-12-18 @ 13:14:08
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0