Hiss eller diss?

Kissie - Har ändrat uppfattning om henne faktiskt, tänker man efter så är hon en jävligt cool tjej. Hon står för vad hon säger och hon ger blanka fan i vad andra tycker om hennes åsikter och det borde uppskattas inte kritiseras! Dessutom hade jag också varit väldigt stolt om jag hade lyckats nå ut till ca 100 000 läsare om dagen genom min blogg, och jag hade skrytit om det som bara den! Däremot tycker jag personligen att Kissie har blivit lite snällare.. eller?

 

Snöfritt - Så jäkla skönt här i Karlskrona! Det finns varken is, snö eller slask på gator och trottoarer så man slipper slå ihjäl sig så fort man går ut genom dörren. I HATE SNOW! Bara så alla vet.

 

Ishockeymatch på Nya Ullevi - Inte för att jag är särskilt intresserad av sport överhuvudtaget men det är ju rätt häftigt att de har satt upp en rink på Ullevi och att typ 30 000 pers kommer och tittar..

 

 

Vinter - Snälla, goo away! Jag vill ha sommar. Eller åtminstone vår..
Så man slipper ha på sig ett ton kläder bara man ska gå till kiosken/Ica eller ifall man ska gå på stan. Det är ju skitsmidigt när man ska prova typ ett par byxor och ett linne, det tar en halvtimme. För då ska man ta av sig mössa, vantar, halsduk, jacka, kofta, tröja, linne, stövlar, tjocka strumpor, byxor och sen när man provat klart så ska man få på sig allt det här igen och vid det laget är man fan genomsvett!

 

De kommande tio dagarna - Det sägs ju att det ska bli sviiinkallt nu i ca 2 veckor, KUL!

 


 

Nu sitter jag här och funderar och lyssnar på musik. Har precis ätit chokladpudding med grädde (yummie) och spelat Chicago med far min.


Delicioouus!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0