Breakfast at Tiffany's


Ciabata med skinka + julmust med is (eller is med julmust..?)
Perfect breakfast! Och jag bjuder på bilden - dagens sanning: Jag har inga ögonbryn! Inga som syns i alla fall..



Och är det inte underbart att ha katt, så säg!? Hårboll..


Jag lånar denna lista som Kenza hade i sin blogg, hennes svar var kanske lite intressantare och hennes år verkar varit mer händelserikt än mitt menmen!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Jag blev gravid, haha! Sen vet jag faktiskt inte, har väl inte gjort något speciellt märkvärdigt.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag minns inte ens om jag hade några nyårslöften..?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej, i så fall har de missat att berätta den lilla detaljen.
4. Dog någon som stod dig nära?
- Ja
5. Vilka länder besökte du?
- Jag kom så långt som till Finland!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
- En ny dator! Får jag det så blir jag nöjd.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
- Datum är jag kass på.. Det finns dagar och händelser jag aldrig kommer att glömma men datumen är tydligen bortspolade.
8. Vad var din största framgång 2009?
- Haha jadu säg det.. Ingen framgång direkt men skolkade en hel del första året i gymnasiet och fick väl inte världens bästa betyg men nu har det gått mycket bättre och jag känner själv att jag blivit en positivare människa.
9. Största misstaget?
- Ångrar sällan någonting jag gör, man lär sig av sina misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Sjuk har jag varit, förkyld, feber, urinvägsinfektion, ögoninflammation - you name it. Men inga större skador förutom att mitt finger blev platt när en svängdörr kom farande i 190!
11. Bästa köpet?
- Ehm.. I have no idea.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- McDonaldsmat haha!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Självklart, men mitt minne just nu är inte att leka med..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Eeeh.. den var svår. Vet inte!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare, helt klart.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Sparat mina pengar och inte slösat dem på massa skit bara för att man kan.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Köpt massa McDonaldsmat och glass, chips, godis och läsk!
18. Hur tillbringar du julen?
- Tillsammans med min familj och min släkt och det är därför jag älskar julen, för att det är i stort sätt den enda dagen vi tillbringar tillsammans. I år blev vi färre än vanligt, tyvärr.
19. Blev du kär i år?
- Ja, jag blev ju det..
20. Favoritprogram på TV?
- GossipGirl, Desperate Housewives, 2 ½ män, Simpsons osv.
21. Bästa boken du läste i år?
- Shit, det vet jag inte. "Äcklig" kanske, den var bra.
22. Största musikaliska upptäckten?
- Jadu.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Önskar mig aldrig något annat än pengar typ.
25. Något du önskade dig men inte fick?
- Nix
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Haha det kommer jag knappt ihåg, den var inte så märkvärdig. 17 år ingen märkvärdig ålder att fylla ;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Det finns det alltid, men jag kommer inte på något här och nu.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
- Mycket svarta kläder, det har jag fått efter min mor som är precis likadan!
29. Vad fick dig att må bra?
- En hel del; mina vänner, familjen, bebis!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Ed Westwick (Chuck i GossipGirl) och Jude Law kanske (;
31. Vem saknade du?
- Jag vet inte.
32. De bästa nya människorna du träffade?
- Min nya klass. Hade ju i och för sig träffat dem innan men jag fick ju lära känna dem bättre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0