good or bad?





Tjejer som inte kan måla ögonfransarna är nog det fulaste jag vet. När de har lagt på så många lager mascara att ögonfransarna klistrat ihop sig och det ser ut som att de bara har fem, tjocka ögonfransar. Skulle aldrig i mitt liv gå ut sån, än mindre ta kort på mina ögon...

ja jag vet att det ser ut som en missbildad fisk men
det ska föreställa ett öga .. paint är inte min starka sida


Friidrotts-VM har börjat, snälla stryp mig! Fattar inte hur någon orkar titta på det? Okej att man kanske vill se när Sverige hoppar eller springer, eller vilket land man nu hoppas på. Att det håller på från typ klockan 8 på morgonen till tio på kvällen gör ju inte saken bättre. Specielt inte för mig just nu bor hos min pappa som änsålänge bara har en teve och vad vill han se på? Jo, friidrott!!







Reor! Jag är sådan som inte bryr mig särskilt mycket om märkeskläder. Tycker att det finns fina kläder i butiker som gina tricot och h&m för att något exempel. Framförallt har de billiga kläder! Specielt när det är rea pågång, och vem älskar inte när det står "Rea - upp till 50% rabatt!" ?Jag gör det iaf, och gina tricot brukar alltid ha snygga kläder på sina reor, h&m ligger väl snäppet under.




Pappa köpte frallor till frukost haha, är väl inget märkvärdigt så men han köpte nämligen likadana frallor som vi alltid köpte i skolcafét i 7-9, och de var så jävla goda! Ni som gick/går på rosenlundsskolan vet nog vilka jag snackar om. Är det något jag saknar mycket från grundskolan är det de frallorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0