vad ska man gööra..

Gjorde en sånhär lista i brist på annat att göra ..


Namn
: Elin Mattsson
Msn: den du
Lunar: haha, den är rätt bortglömd
Ålder: 17 i september
Födelsedatum: 22 september
Stjärntecken: antagligen jungfru
Hur tycker du att du har det hemma: Har inte varit hemma mycket på ett tag nu men när jag är det så funkar det
Har du bra självförtroende: Ja nu har jag iaf bättre än vad jag hade innan, kan man säga
Kan du lita på dig själv: Beror på vad som menas, jag försöker oftast intala mig själv till att t ex plugga men sällan jag verkligen gör det, så på det sättet kan jag inte lita på mig själv, haha
Är du nöjd över dina bröst: ja!
Är du nöjd över din rumpa: hm, ja har jag inte tänkt på
Hur tycker du att ditt liv är: Ett liv fullt av vänner samt en familj som alltid stöttar mig och kritiserar mig när det behövs!
Har du ett bra liv tycker du: Ja, det skulle jag nog säga
Vill du ändra på något i ditt liv? Berätta: Jag vill satsa mer på mig själv, mitt pluggande och så vidare.
Vilken årstid tycker du är härligast: Våren och hösten måste jag säga, haha. 30 grader varmt tycker jag inte är skönt. Fast sommarkvällarna är såklart bäst!
Är du nöjd över din kropp: Ja det är jag. fast jag har komplex men det har väl alla.
Något du vill ändra över din kropp: Hm.. Jag har utstående öron, haha. Hade jag kunnat hade jag gjort så de inte sticker ut lika mycket, haha.
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: Ja
Har du någon kille: Yes, Jimmie
Gillar du någon nu: Jag antar att jag gillar Jimmie lite smått ;)
Vill du leva tillsammans med någon, eller leva singelliv? Just nu vill jag ha förhållande, men singellivet är kul också!
Trivs du tillsammans med någon kille? vem: Jimmie såklart
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: Jag skulle ju aldrig börja ett förhållande om jag inte skulle önska att det blev långvarigt.
När en kille gör slut, blir du ledsen: Den gången det hände blev jag helt förstörd. Long time ago.
Har du bra vänner: Jag har väldigt bra vänner!
Tycker du om att umgås med dina vänner: Självklart, har alltid kul med mina vänner!
Har du många vänner: Ja
Vad heter din bäst vän: Min bästa vän heter Ronja
Vad är bäst tycker du, få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra: Både och.
Har många sagt att du är mogen för din ålder: Haha, tja det har väl hänt..
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: Ja det händer rätt ofta
Tycker du om att vara på stan eller att vara med kompisar hemma och & hänga: Det beror på vilket humör jag är på och vad jag känner för
Du älskar att shoppa: Klart jag gör, dock finns det andra grejer att lägga pengar på också.


nej nu funderar jag på att öppna min ostbågepåse haha! Ostbågar och hallonsoda.. finns inget bättre!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej!



Allt bra idag? =)

2009-08-17 @ 10:02:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0