Snart åker jah heeem

Snart kommer pappa med mcdonaldsmat! Jag har varit duktig och packat och gjort mig iordning. Nu ska jag bara äta, lägga in ett program på en skiva och sedan kan jag sitta här tills det är dags o äta.

Lista över saker jag måste göra när jag kommit hem!


Hitta min mobil-laddare!!!!!!!!
Hämta alla mina kläder hos Jimme. I'm moving home, haha.
♦ Färga mitt hår
Köpa hårspännen, diadem och massa sånt skräp
♦ Köpa skolsaker.. jippiie
Hitta på vad jag ska ge Ronja i födelsedagspressent!
♦ Pussa på min dator och tala om för den hur mycket jag saknat den hehe

Det ska ske på 3 dagar..



Men nu kom pappa, så ska äta chickenbits, moahaha!
seeyah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0