jag vill inte skriva någon rubrik!

Nu har jag duschat och sminkat mig så nu ska jag och min far ner på stan och titta lite, och äta kinamat med men blir väl lite senare. Sen kanske jag ska ner på sailet (typ tivoli, band som spelar, öltält osv.) med min syster och några av hennes kompisar, beror på hur vädret blir. Just nu är det mulet, så som jag vill ha det, men blir det regn så stannar jag nog hemma och kollar på en film och äter glass med marränger och kolasås, inte helt fel det heller, eller hur? (: bajs på att jag inte har min usb-kabel till kameran med mig, så tråkigt när man inte kan lägga in bilder på bloggen, förutom google-bilder eller gamla bilder. Jaja.
Glad är jag iaf!!!
pusshej :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0