hej igen!

Som ni märkt har jag inte skrivit på ett vääldans bra tag, beror helt enkelt på att jag inte haft tillgång till någon dator för jag har varit i Smögen! Mobil har jag heller inte haft, eller ja.. mobilen har jag haft, en död, men ingen laddare. Perfekt ju. Har iaf varit i Smögen, tillsammans med Jimmie och hans föräldrar som har en båt där. Smögen är jättefint och mysigt. Eftersom att jag är lat och korkad har jag inte orkat ta några bilder, dumt. För det är verkligen superfint där. Har tagit det lungt mycket, men även dansat och sjungit kareoke några nätter! En man vid namn Tommy har en fiskebåt där och inuti har han gjort om den till en bar, skithäftigt! Massa lampor och bra ljud (tom en strippstång, haha). Så jag har partajat med folk på 30-40+, men kan säga att det är fan mer drag i dem än vad det är i vissa av tjejerna/killarna i yngre ålder! De dansar och tjoar och sjunger för glatta livet, sånt är kul.
Men nu är jag hos min far, Jimmie körde mig till Växjö snäll som han är, och där hämta pappa mig. Så fort jag kom till pappa satte jag på datorn och skulle installera The Sims 3 som jag köpft, iih! Haha, älskar det spelet, har spelat sen jag var typ 7 år. Meeeen... skiten fungerade inte för att pappas grafikkort är för gammalt :( Så när man köper nya spel, måste man alltså köpa nya datorer, så ni är beredda på det. Men jag läste runt lite i något forum och där fick jag en länk till massa filer man skulle ladda ner som typ.. "lurade" datorn att man hade nytt grafikkort (?) lr något. Spelet fungerade då, men det gick vääääldigt sakta. Så tillslut sket jag i det och gick o la mig istället, skitsur :( Får se hur vi löser det!
Nu sitter jag här och gör inte så mycket, tänkte spela sims 2 istället, hehe. Så ska nog göra det nu.
pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0