Fighter

Fighter - Christina Aguilera

'Cause it makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter


Den låten är perfekt att lyssna på om man känner att självförtorendet inte är på topp. Det gör jag iaf, på högsta volym! Det är sådan attityd i låten, den får en verkligen på jag-klarar-av-allt humör, iaf för mig!

Just  nu sitter jag och spelar pyramid på king.com. haha är helt besatt av det spelet, spelar det nästan jämt. Ska fortsätta med det nu!
seeyaah ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det gör fan jag med! :D Den är så jäääävla bra, man tröttnar fan aldrig på den.

2009-08-17 @ 19:34:37
Postat av: Leia

Så bra, det är samma här. =)

Vad gör du?

2009-08-17 @ 20:00:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: elin (:

sv: Nej, det har du rätt i! Christina Aguilera överhuvudtaget är sjukt bra (:

2009-08-17 @ 23:07:49
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0