7000 kronor i månaden..

.. är vad Blondinbella tjänar på sin blogg. Jag trodde det skulle vara mer, då jag har hört från bloggare som inte ens är i närheten av att vara så stora inom bloggvärlden att de tjänar ca 20 000 i månaden.. nämner inga namn här, lalala. Iof tycker jag att 7000 kan vara rätt mycket för att sitta och skriva om vad man gör och vad man äter varje dag så att tusentals människor läser om det regelbundet. Specielt om man fortfarande går i skolan då man kan behöva de pengarna eftersom att man bara får 1050 av snåljåparna varje månad för att gå i skolan 5 dagar i veckan.. Fast att bara leva på bloggen, för 7000 i månaden..? Hm, lycka till.. Men jag tycker hon gör ett bra jobb, hennes blogg innehåller i alla fall vettiga ämnen med ordentliga åsikter och argument, mycket roligare att läsa om smarta tjejer än gråhåriga fjortisar med ank-läppar ;)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5639156.ab    -  ifall någon är intresserad av att läsa mer.



Kommentarer
Postat av: *Em

Fast dem sifforona gäller för tiden då hennes blogg började bli stor ;)

2009-08-20 @ 12:38:22
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0