16 augusti

Nu har jag nyss ätit, raggmunkar med lingonsylt och bacon, såååååååå gott! Just nu sitter jag och funderar på lite lekar man kan köra på fester, Ronja fyller ju år på fredag och ska då ha sin fest, så jag skulle hjälpa henne med lite lekar. Så kollar runt och försöker hitta på egna osv haha. Någon som har något förslag får mer än gärna skriva det!
Hur som helst åker jag hem på tisdag, home sweet home, har inte varit hemma på en månad nu så ska bli skönt att få sova i sin egen säng , hehe. Dessutom ska jag bli lite roligare och lägga upp bilder! (som inte är gamla eller tagna ifrån google..) Bara jag inte tappat bort min sladd... :o nej så klantig är jag väl inte


nu ska jag se vad det är på teve
seeyah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0