förlåt, förlåt mitt namn är plåt...

har varit för seg för att skriva. Sen har jag varit hos Jimmie det mesta och jag orkar inte blogga från någon annans dator, alltså jag vet inte varför men så är det. Men nu har jag besämt att jag ska köpa mig en söt liten rosa mini-laptop! Aweeeesome! Så nu kan jag ta med mig den vart jag än ska, och får jag en sån superbra bloggidé så kan jag bara ta upp den och skriva av mig så jag inte glömmer bort det.



ska göra det om två veckor ungefär. Sen blir det även Ullared igen!

kommer tillbaka senare med två "sno stilen"!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Helt okej att du inte skriver så ofta. Kikar in då och då men tycker du ska ha fullt upp, med livet, gullungen, dig själv och livet i allmänhet. :)

Kram.

2010-05-14 @ 12:50:22
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0