another sunny afternoon

Ah nu vet jag inte varför mitt shoppinginlägg inte publicerades igår, såg det nu när jag kollade i bloggen. Men nu är det i allafall uppe! i'm so sorry.

Gick och tittade på digitalkamera idag på media markt. Hittade en som var fin, 10 megapixlar. Men ska kika på elgiganten imorgon också, såg i deras anonsblad igår att de hade en med 14 megapixlar för 700 spänn! Sen måste jag köpa clips. Jimmies mamma hade löshår i trens som hon inte har använt så jag ska få låna det och sy på clips. Good, slipper man spendera dyra pengar på det. Nu ska vi snart käka hamburgare, det blir en sen middag haha.
I helgen blir det Smööögen, ska käka  färska räkor och kräftor MUMMA!

Beställde förövrigt lite på Nelly.com igårkväll. Skitbra rea har de ju! Men man fick snabba sig att beställa. Hade lagt typ 10 grejer i korgen, efter kanske en kvart fanns det 6 grejer kvar då resten redan tagit slut! Förhoppningsvis får jag det innan vi åker, klickade hem en skitfin klänning som jag vill ha på mig. Här är det jag beställde.




jeansleggings 89 :-


klänning 143 :-

Sen var det en rutig lång skjorta för 119 :- och en grå kort jeansjacka för 189:- men de fanns tydligen inte kvar längre.
Visar när jag fått hem det!




Kommentarer
Postat av: lana

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

2010-06-30 @ 16:07:41
URL: http://johannesoilir.blogg.se/
Postat av: Johanna'

Kul att du är med! :)

Lycka till!

Kram Johanna & Lana

2010-06-30 @ 17:56:10
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0