En fråga

Amanda
Hejsan! Undrar en sak... Du gick på samma skola som mig innan, Rosenlund. Och då har jag för mig att du sjöng nångång på ngn avslutning eller nått. Om de nu stämmer, håller du fortfarande på med det? :) så himla kul att läsa din blogg Elin, gillar den jätte mkt!

Mejla gärna.
Kram. :)

Hej, Amanda! Tack så mycket. Ja det stämmer, jag sjöng en låt som jag och min kompis (som spelade gitarr) hade komponerat ihop. Det var två år sedan, när vi slutade 9an. Jag sjunger mycket när jag är hemma, det är det absolut bästa jag vet! Men jag sjunger inte offentligt, kan tala om att jag var vääldigt nervös när jag sjöng på avslutningen. Dock har jag funderat på att gå till en sångpedagog för att träna mitt register.




Jag säger det igen; Jag svarar gäärna på frågor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0