Nu kom regnet

Tjofräs! Skulle egentligen till stranden med Ronja idag, men jag vaknade så sent. Och tur var väl det, för nu började det regna. Tråkigt.. Men gudars skymning vad gott det luktar när det börjar regna efter att det varit så tort så länge. Blöt asfalt är nog en av de godaste dofter som finns. Det och nyklippt gräs. Och Jean-Paul Gaultiers herrparfym "Le male", hehe.

Nu ska jag käka ostbågar och glo på simpsons! Sen ska jag och Jimmies mamma åka och hämta paket från Nelly som vi fick igår. Usch, jag köper för mycket kläder (lägger inte ens upp hälften av allt jag köper på bloggen) och sen sitter man där och räknar, då är det ca 20 dagar tills man får pengar igen.. BUHU! Men det ska bli ändring på det. Dock är det lättare sagt än gjort, hehe. Men jag får försöka i alla fall. Jag älskar ju att shoppa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0