MOGET!



Din jävla apa. Okej om du går på mig, men fan.. säg ett enda ont ord till om min dotter och jag svär att nästa gång jag ser dig ska jag personligen se till att du bli rullstolsbunden för resten av ditt patetiska liv!

Är så trött på alla idioter som kommenterar BARA för att såra personen. VARFÖR gör man det? Jag fattar fan inte det.. Okej om personen i fråga skrivit något opassande inlägg som upprör många, då har man i stort sätt bett om korkade kommentarer. Men den här? Och att hoppa på en familjemedlem?! Alltså, hur jävla blåsta är människor? tänk innan ni skriver, förfan. Vill inte se en enda sånhär kommentar en gång till, för då jävlar.

Dessutom, kasta inte sten i glashus. Du var inte den vackraste människan jag sett i mitt liv, vääldigt långt ifrån faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0