hoppsan..

GUD vad pinsamt!! Jag och Jimmies mamma åkte ner till Willys/råslätt för att köpa clips till löshåret, det finns en afrikansk butik jämte Willys som säljer löshår och sådana saker. Ja så köpte vi det och sprang in på Willys och köpte mat osv. Sen skulle vi till Jimmies morfar då och hjälpa honom att hänga upp lite blommkrukor. Så går han bakom mig och så frågar han "Vad är det du har i röven?". Så känner jag bak på byxorna. Då har jag glömt att klippa av prislappen på jeanstightsen jag köpte på bikbok här om dagen, haha. Och den prislappen är inte liten heller, stor och rund som verkligen syns. Guud, där har man gått runt med den hängandes i röva och ingen har sagt något. Tur att det bara var råslätt så det inte var på a6..


Har man många bollar i luften så har man. Kan ju inte komma ihåg allt!'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0