I can't live without you!









Nästan en självklarthet för alla, oavsett ålder. Man har ju nästan hela sitt liv i den (på ett sätt). Massa bilder, alla kontakter, fina medelanden sparade som man inte vill slänga, massa musik! Sen hjälper den ju till en massa; hålla koll på datum, tiden. Hjälper en att komma upp i tid på morgonen, håller koll på när jag ska till tandläkaren t ex, osv osv. Alla som klarar sig utan den räcker upp en hand?

Come on, alla (i min ålder speciellt) behöver en dator, med internet! Behöver jag ens förklara? Utan den hade vi suttit och skrivit brev till varandra och spelat sten, sax påse typ.. Och vad skulle alla bloggare göra utan datorn?!

Sminkets små underverk skulle jag aldrig klara mig utan, haha. Killar som läser detta himlar antagligen med ögonen när de läser detta och tänker "men snälla, det är väl inte så viktigt?". Men det ska jag tala om att - Det är det! Annars skulle alla vara i stort sätt lika bleka och tråkiga. Dessutom är allt som hör smink till roligt!

"Nej utan kläder fryser vi väl ihjäl, duh!?". Ja precis men det är inte riktigt så jag menar.. Jag menar mer mode, att ha en egen stil osv. Hur kul hade det varit om alla gick omkring i samma kläder och såg precis likadana ut liksom? Det är så jag menar!

Hemska tanke att ha vinter/höst året runt! Gå i tjocka kläder och halka omkring i snön dag efter dag efter dag.. Nej jag vill kunna gå klädd i endast shorts och linne, bada, ligga på stranden och äta glass. Sommaren är så härlig!

En självklarhet, ingen klarar sig utan sina vänner eller sin familj! Så som de har stöttat mig under min graviditet, jag hade aldrig klarat att vara 17 år och gravid om jag inte hade haft dem bakom mig! Jag har aldrig så kul som jag har när jag är med mina vänner, det är nog likadant för många. Men ingen har såå fina vänner som jag har.

Skulle aldrig kunna leva utan musik, fyfan vad tråkigt! Musiken är något av det absolut bästa jag vet. Den framkallar så mycket känslor som man ibland inte tror att man har. Musiken är helt klart livsviktig!

Sist men inte minst...

Hahaha, dem hade jag ALDRIG klarat mig utan! x) Tror jag äter minst 45-60 isbitar varje dag (15 st i ett glas). Vet inte varför jag har blivit så förälskad i att äta is (weirdoo..), när min barnmorska frågade ifall det var något speciellt jag alltid känner mig sugen på och jag svarade is blev hon helt förvånad, haha. "Jaså, det har jag aldrig hört från någonannan förut.. men det är ju bra, vatten är ju så nyttigt det kan bli!" Hellre det än cigg eller läsk! (;







Kommentarer
Postat av: saynoo1

Ha en nice kväll<3

2010-01-05 @ 20:15:27
URL: http://hollywoodnews11.blogspot.com
Postat av: hahah

Palla härma amir din lilla småbloggare ;)

2010-01-06 @ 03:39:32
Postat av: elin, bitches.

sv: Haha, ja visst gör jag det, jag älskar ju Amir, han är min största idol! På vilket sätt härmar jag honom om jag får fråga? :)

2010-01-06 @ 13:29:19
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0